Nyomtatványok

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben az adataiban csak az e-mail címben történt változás, azt – név és pecsétszám feltüntetésével – elegendő az iroda@bpok.hu e-mail címre bejelenteni.

Tagfelvétel:

  • Tagfelvételi kérelem: PDF, DOCX
  • Pótlap tagfelvételi kérelemhez: PDF, DOCX
  • Tagfelvételi kérelem kitöltési Útmutató: PDF, DOCX

Szüneteltetés, megszüntetés, helyreállítás:

  • Tagsági viszony megszüntetése: PDF, DOCX
  • Tagsági viszony szüneteltetése: PDF, DOCX
  • Tagsági viszony helyreállítás szünetelő tag részéről: PDF, DOCX

Nyilatkozat tagdíjkedvezményhez:

  • Gyes-Gyed-Gyet – tagdíj kedvezmény igénylő lap: PDF, DOCX
  • Nyilatkozat 65 éven felüliek részére: PDF, DOCX

Egyéb nyomtatványok:

  • Adatfrissítési adatlap: PDF, DOCX
  • Adatfrissítési pótlap: PDF, DOCX
  • Bejelentés kamarai tag elhalálozása: PDF, DOCX
  • Fellebbezés I. fokon a MOKBTSZ által hozott döntés ellen: PDF, DOCX
  • Iratküldés hiánypótlás folyamatban lévő ügyhöz: PDF, DOCX
  • Kérelem tagsági igazolás kiállítása iránt: PDF, DOCX
  • Tagsági igazolvány igénylő lap nyilatkozat: PDF, DOCX

E-ügyintézés:

Rövid tájékoztató az e-ügyintézéssel kapcsolatosan

Az elektronikus ügyintézéshez szükséges nyomtatványok a bal oldali oszlopban találhatóak. Elérhető számítógépen kitölthető, Word (DOCX) formátum is, illetve PDF formátum is, mely nyomtatás után tollal tölthető ki.
A nyomtatványok és egyéb dokumentumok beküldése az e-Papír szolgáltatás segítségével lehetséges.

Az e-Papír szolgáltatás az
https://epapir.gov.hu/
címen érhető el és ügyfélkapuval történő bejelentkezést követően használható.

(Az e-Papír szolgáltatás leírása a https://epapir.gov.hu/menu-sugo címen található meg.)

Az e-Papír felületén az „ÚJ LEVÉL ÍRÁSA” menüpontban először érdemes a címzettet kiválasztani:
Magyar Orvosi Kamara Budapesti Területi Szervezete
(Ez kezelhetőbb darabszámúra szűkíti le a „témacsoport” és „ügytípus” legördülő mezőkben található lehetőségek listáját.)

A „témacsoport” és „ügytípus” mezők értelemszerűen kiválasztandóak.

A „hivatkozási szám” mező üresen hagyható, amennyiben még nem áll rendelkezésre ilyen.

A „levél tárgya” mező szabadon kitölthető. Érdemes a valós témát feltüntetni.

Amennyiben egy letöltött nyomtatvány beküldése történik, úgy a „levél szövege” mezőbe elég annyit írni, hogy „lásd melléklet”.

A „tovább a csatolmányokhoz” gomb megnyomása után tölthetőek fel a csatolmányok. Annak ellenére, hogy a rendszer más formátumokat is engedélyez, kérjük, lehetőség szerint PDF formában töltsék fel a beszkennelt anyagokat.

A csatolmányok feltöltését követően azokat a „hitelesítés” gomb segítségével az AVDH szolgáltatáson keresztül hitelesíteni szükséges.

A csatolmányok feltöltését és hitelesítését követően „Tovább a véglegesítéshez” gombbal jutunk az utolsó lépéshez, ahol a kitöltött adatok ellenőrzését követően a „Küldés” gombbal küldhetőek be a feltöltött anyagok.

A válaszok az ügyfélkapura fognak majd érkezni.